FHJ-DUSTIN 18
FHJ-DUSTIN 18

7:28 anthony oh god anthony 7:32

Prieš 3 val
FHJ-DUSTIN 18
FHJ-DUSTIN 18

Bo is such a god!!!!!!^_^

Prieš 3 val
Eskini Lrzo
Eskini Lrzo

Gente: Inglés es más difícil! Españoles: A ver, eres tonto o te lo haces?

Prieš 4 val
Merloni 7
Merloni 7

I'm shocked Sonny didn't want to be interviewed

Prieš 4 val
Sm Spiderman1097
Sm Spiderman1097

2 Bros chilling in a hot tub 5 feet apart because they’re gay and they don’t want to anyone know

Prieš 4 val
John Wick
John Wick

"SHUT UP!!!!!"

Prieš 4 val
Jeff
Jeff

So many memories blown away

Prieš 4 val
mini sticker business
mini sticker business

I have agoraphobia and its extremely bad and I can't go out by myself or I will have a. Panic attack and faint

Prieš 4 val
-0-
-0-

1:21 that kinda hurt tho-

Prieš 4 val
tfue
tfue

12:00:00

Prieš 4 val
Duck Life
Duck Life

Oh my god the Egyptian queen part of the video had me crying and the end of the video had my dying😂😂😂 damm this video was a rollercoaster

Prieš 4 val
鬼Gozu
鬼Gozu

i know i might get hate comments for saying this but the girl with the bunny hat has cute tics <3

Prieš 4 val
عائشة Аиша
عائشة Аиша

You were my childhood hero But then I grew up

Prieš 4 val
santkuYT
santkuYT

Buen video se que no te enterarás de nada :v

Prieš 4 val
Alex
Alex

Judging from the title, then that means you should actually also spend a day by yourself.

Prieš 4 val
Shushoma Afrin
Shushoma Afrin

I am emotionally unstable and going through a mental break down after watching this 😫😫😫

Prieš 4 val
عائشة Аиша
عائشة Аиша

Anthony looks so uncomfortable with the white shirt gal lmao

Prieš 4 val
Noots Bloops
Noots Bloops

I know this came out like 5 months ago but I rewatch it so many time because the way Anthony was so respectful, so patient, understandable, supportive, and so kind. The best interview I’ve seen

Prieš 4 val
Hugo TooHard
Hugo TooHard

The dude who thinks he's 19 women tho... I mean come on man, you can't be multiple directions of delusional lol Also Nin one with blue hair is drop Dead gorgeous I would gladly go with each and every one of her. Lol

Prieš 4 val
TheBananaCat
TheBananaCat

This is a legitimate question with zero judgement (so please don’t come after me), but when the mind protects themselves during a tragic event like rape or something else when someone is an adult, can they experience DID? I know sometimes people describe leaving their body and watching what is happening. Is this something else? I genuinely want to know and would like to be more informed.

Prieš 4 val
Jonathan
Jonathan

DissociaDID (the system with Nin and Kyle in this video) talks about that on their channel sometimes. Unless someone has developed that disorder around the age of 10, one can't experience DID because the personality is already fully formed after that. There are however similar trauma responses such as PTSD and other things that can also involve dissociation (what you describe as "leaving their body") and/or amnesia. I'm not an expert on this though so I recommend doing some research yourself if that interests you. I find that DissociaDID's channel is a pretty resourceful starting point. hope this helped :)

Prieš 4 val
Non Bunnary
Non Bunnary

Can you do a video on the virus since people don’t believe it’s real?

Prieš 4 val
a random person
a random person

his thumbnails are so dumb

Prieš 4 val
Sabrina Jessica
Sabrina Jessica

emo will never be “just a phase” lol

Prieš 4 val
lazerbean
lazerbean

Yes yes yes. paramore paramore paramore, Hayley Williams. Female icon of pop punk/rock. Pleeeease!

Prieš 4 val
NotAVscoGirl ;-;
NotAVscoGirl ;-;

5:16 "Anna Oop"

Prieš 4 val
An_Me Momo
An_Me Momo

SOMETIMES I WONDERRRR WHY I APPEAL TO MENNNN

Prieš 5 val
Jamal Fairbanks
Jamal Fairbanks

Great interview. I would have loved to hear everyone answer the question about which song they'd like to delete from memory! It was fun going back and listening to "Down Set Go" and being like "noooo this song is great tho" lol.

Prieš 5 val
Fernando Nahum
Fernando Nahum

Y como estás

Prieš 5 val
DON_ CALAZO
DON_ CALAZO

Inglés: soy difícil Español: jaja eres tonto Chino mandarín hablado por tartatmudos con problemas para hablar: soy dios Libro de encantamientos de Minecraft: PATÉTICOS

Prieš 5 val
Isabelle R.
Isabelle R.

why is this so awkwaaarrrrdd???? ahhhhhhhhhhhhh like there's almost a kidnapping joke, but it's never followed up on, and then at the end it's clear that they were purposefully making it as awkward as possible but whyyyy???

Prieš 5 val
zeroziro Zoro
zeroziro Zoro

i give you a challenge do a happy hardcore band like scooter from Germany. you know you want to ;-)

Prieš 5 val
David Seeg
David Seeg

Is this the guy who did something to marina joyce right?

Prieš 5 val
Taylor Bridgewater
Taylor Bridgewater

The only one that is true and not just in it for the fad is the girl in braids. The other two are fake as fuck and it's just gross.

Prieš 5 val
Torti
Torti

Okami is literally the funniest and most honest person

Prieš 5 val
Dara Elizabeth
Dara Elizabeth

What's going on with Shane's mustache??

Prieš 5 val
عائشة Аиша
عائشة Аиша

Anthony imitating the call

Prieš 5 val
عائشة Аиша
عائشة Аиша

His hair is so gorgeous wth

Prieš 5 val
EagleBafBomb08
EagleBafBomb08

how do i look do i look good?lol

Prieš 6 val
♡︎HarryPotterIsMine ♡︎
♡︎HarryPotterIsMine ♡︎

I kinda want this disorder

Prieš 6 val
Alona G
Alona G

"Lost in a black parade" WHEN I WAS A YOUNG BOY~

Prieš 6 val
weriffestxxriia
weriffestxxriia

i absolutely love kyle

Prieš 6 val
Bee_Haw Yee_Haw
Bee_Haw Yee_Haw

Totally need to sit down with hatfilms who have been stuck at 9k for so long

Prieš 6 val
Prince Vegeta
Prince Vegeta

Old Anthony Peedilla

Prieš 6 val
Kate Schäeflein
Kate Schäeflein

Kyle at the end tho

Prieš 6 val
Charlotte Gehri
Charlotte Gehri

omg nin’s little one is so cute like how adorable are they I just wanna hug them why are they crying now noooo I just wanna tell them that everything will be oke pls stop crying omg

Prieš 6 val
Ciera Mist
Ciera Mist

I feel kinda bad for the blonde girl because I feel like she thinks it's necessary to portray that kind of Lolita character due to her appearance. And she's getting a lot of hate for it. People are making it sound like it's sick to have any type of romantic or sexual relations to her because of her appearance. I'm 4'11. That's about the size of a 6th or 7th grader, does that mean I can't find love just because of my appearance or else it would portray perversion??

Prieš 6 val
Álvaro Vasallo Rodríguez
Álvaro Vasallo Rodríguez

Alguien español

Prieš 6 val
OVN490 Hh
OVN490 Hh

Vengo de German

Prieš 6 val
Aladdin
Aladdin

I don't buy it

Prieš 6 val
the crackhead nextdoor
the crackhead nextdoor

Her little was SOO ADORABLEE OMG

Prieš 6 val
Molise Lee
Molise Lee

Holy molly... am i crazy or really when Nin switch to Kyle her face did change or shift a little bit. I know it is impossible but it was something actually cool

Prieš 6 val
Artin Yousefi
Artin Yousefi

Can you do a video on Polyamorous people as well?

Prieš 6 val
Pj Bottoms
Pj Bottoms

God bless

Prieš 7 val
عائشة Аиша
عائشة Аиша

That's exactly how mines happen except my heart starts hurting so bad like someone's stabbing me and I shake so much it's crazy.But it's good to know I'm not alone💙💙

Prieš 7 val
DestielSnot
DestielSnot

THE NOSTALGIA - I CAN'T.

Prieš 7 val